• Zwroty i reklamacje

 

Reklamacje i zwroty

 

Niemal 100% przesyłek dociera do klientów w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu wysyłki.Wyjątek mogą stanowić

przesyłki nietypowe i wysyłane poza granice Polski,gdzie czas oczekiwania wynosi do 14 dni.
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
• firmy kurierskiej DPD– czas dostawy
maksymalnie 3 dni robocze;
• firmy kurierskiej GLS – czas dostawy
maksymalnie 3 dni robocze;
Inpost-paczkomaty - czas dostawy
maksymalnie 3 dni robocze
Uwaga:
czas dostawy = czas wysyłki towaru przez

sklep + czas doręczenia towaru przez określo-
nego przewoźnika.

Zgodnie z prawem konsumenckim każdy towar zamówiony przez internet może zostać zwrócony w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.Wyjatek stanowią towary ciete na zamówienie lub przygotowane specjalnie pod klienta,które nie podlegają zwrotowi.

Klient ma obowiązek na własny koszt dostarczyć produkt bez śladów użytkowania na adres podany przez nas po uprzednim zgłoszeniu tego faktu telefonicznie, sms lub drogą meilową.

Uszkodzenia w transporcie.

Należy zawsze sprawdzić otrzymany towar przy kurierze.Jeśli nie mają Państwo czasu na dokładne oględziny,można

odebrać paczkę z adnotacją że przesyłka budzi zastrzeżenia-widoczne rozdarcia itp.Sprawdź co podpisujesz !

Można też obok podpisu wpisać informację o zastrzeżeniach.

W przypadku gdy protokół szkody nie zostanie spisany lub zostanie spisany zbyt późno a podstawą reklamacji bedą 

uszkodzenia mechaniczne-reklamacja może zostać odrzucona.

Uwagi i wnioski

Wszelkie uwagi na temat dzialania naszego serwisu i jakości  obsługi ,prosimy zgłaszać drogą meilową 

poprzez pocztę email na adres kontakt@zoodommy.pl

lub telefonicznie

+48 663364860

 

Cenimy wszelkie Twoje uwagi !                       

 

 

 

 

 

 

 

.